Doprava ZDARMA nad 1200 Kč

Doprava zdarma při objednávce nad 1200 kč
60 denní záruka vrácení peněz
Záruka 100% spokojenosti
Expresní doručení do 2 dnů

Učení objednávky

  • Kde se nachází moje objednávka?

Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilkyna následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

  • Kde získám svůj sledovací kód?

Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíkuSledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL. 

  • Jak je možné objednávku zaslat?

Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPL ČeskoKurýr doručí zásilku na adresukterou jste uvedli v objednávceBalíky jsou doručovány v pracovní dnyPokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informacekteré potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).

  • Mám problém s doručením, co mám dělat?

Potřebujete-li pomoc s doručenímmůžete se telefonicky obrátit na Potřebujete-li pomoc s doručenímmůžete se telefonicky obrátit na PPL Česko: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.

Můžete nás také kontaktovat na [email protected]Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás. 

  • Jaké jsou vaše náklady na doručení objednávky?

U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 100 .

U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!

  • Objednávka byla doručena poškozena

Pokud si všimnete poškození balíkumusíte přidat poznámku, že balíček je poškozenkdyž objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 60 dnů od obdržení balíčkuOvěřímezda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace 

  • Pojištění balíčku

Pojištění zásilek poskytuje klid zákazníkům, kteří se obávají o své zásilky. V případě poškozených nebo chybějících výrobků zaručujeme řešení na naše náklady, abychom vám co nejrychleji dodali objednané výrobky.

  • Expresné dodání

Objednávky se službou „skip type“ jsou upřednostňovány a baleny. Tímto způsobem můžete získat nabídku pro rychlejší doručení vašeho balíčku.

Complaints

  • Chci vrátit zboží. Jak to mám udělat?

Pokud chcete zboží vrátitinformujte nás o tom prosím do 60 dnů od nákupu, na [email protected].

Adresa pro vrácení zboží: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, SI-Slovinsko.

Při vracení výrobků je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktu, který naleznete ZDE .

Více informací o právu na odstoupení od smlouvy nebo objednaného zboží si můžete přečíst v obchodních podmínkách, zde: https://www.babesvitamins.cz/vseobecne-obchodni-podminky/

  • Moje objednávka obsahovala nespravné produkty

Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené produktyuveďte prosím podrobnosti (včetně fotografií) do dnů od obdržení objednávkyOvěřímezda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informaceNezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádkuabychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.

  • Chybějící zboží

Jsme si vědomi toho, že doručení plné objednávky je pro vás důležitésamozřejmě je to i pro nás! Děláme absolutně vše co je v našich siláchabychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.

Do dnů nás kontaktujte na: c[email protected]abychom mohli zorganizovat náhradu za chybějící produktyNezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádkuabychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost. 

Informace o objednávce

  • Jak se používá slevový kód?

Na Váš nákup můžetre využít jeden propagační kód, který zadáte v posledním kroku nákupu, na pokladně. 

  • Co mám dělatkdyž neobdržím potvrzovací e-mail s objednávkou?

Naše potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky ihned po zakoupení na našich webových stránkáchPokud jste je neobdrželizkontrolujte prosím složku spam.

Možná jste také zadali nesprávnou e-mailovou adresu v době nákupu, v takovém případě nás neváhejte kontaktovat a společně zkontrolujemeco se stalo. Nejprve však zkontrolujte svůj „spam“.

Přidat do košíku