Všeobecné obchodní podmínky
1. Obecné informace
Všeobecné obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu s předpisy na ochranu spotřebitele na základě doporučení Slovinské obchodní komory a mezinárodních kodexů pro on-line a elektronický obchod.
Webová stránka je internetový obchod, kde prodávající společnost Nutrisslim d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Slovinsko, Daňové číslo: CZ685336036 (dále jen „prodávající„) nabízí své výrobky a zákazníci si je kupují.
Objednávka jednotlivého výrobku nebo zboží od prodávajícího kupujícím vytváří vztah mezi prodávajícím a kupujícím. Veškeré spory v tomto vztahu (v důsledku pravdivosti informací o uživateli, obsahu nabídky, předmětu a ceny nabídky atd.) jsou řešeny výhradně mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající a kupující na webových stránkách akceptují způsob obchodování, který je typický pro web, a je tak do jisté míry anonymní.
Registrací v internetovém obchodě získá návštěvník uživatelské jméno, které je shodné s adresou jeho e-mailu a uživatelské heslo určené samotným uživatelem. Uživatelské jméno a heslo jednoznačně definují a propojují uživatele se zadanými daty. Návštěvník potvrzuje a zaručuje, že je dospělý, plně obchodně obchodně obchodně. Registrací se návštěvník stává uživatelem a získává právo na nákup. Zakoupením produktu se uživatel stane zákazníkem.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky definují provoz internetového obchodu, práva a povinnosti návštěvníka, uživatele a zákazníka a obchodní vztah mezi manažerem, prodávajícím a uživatelem jako kupujícím produktů v nabídce internetového obchodu.
Poskytovatel a jeho adresa: Nutrisslim, výroba a distribuce potravin, d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Slovinsko; registrováno u okresního soudu v Lublani, 2010/9888
Společnost podléhá dani z přidané hodnoty (DPH).
DIČ: CZ685336036
Registrační číslo: 3711676000
Kontaktní údaje poskytovatele:
- e-mailová adresa: [email protected]
- bezplatné telefonní číslo 080 35 31
2. Dostupnost informací
Zaměstnavatel se zavazuje, že uživateli bude vždy k dispozici:
- informace o totožnosti prodávajícího (zejména jméno a sídlo společnosti a číslo rejstříku, do kterého je společnost zapsána);
- kontaktní údaje umožňující uživateli rychlou a účinnou komunikaci s prodávajícím (e-mailová adresa, telefon atd.);
- informace o základních vlastnostech výrobků nebo služeb, na které se vztahuje nabídka internetového obchodu, včetně poprodejních služeb a záruk;
- informace o přístupnosti výrobků nebo služeb z nabídky internetového obchodu;
- způsob a podmínky dodání výrobků nebo poskytování služeb, zejména místo a čas dodání;
- informace o způsobu platby;
- informace o načasování nabídky z internetového obchodu;
- iinformace o lhůtě, ve které je ještě možné od smlouvy odstoupit, a o podmínkách odstoupení;
- informace o možnosti vrácení produktů a o tom, kolik taková náhrada stojí uživatele;
- informace o postupu pro vyřizování stížností uživatele a informace o kontaktní osobě prodávajícího.
3. Nabídka produktu, dodací lhůta a vyzvednutí
Vzhledem k povaze on-line podnikání, nabídka produktů v internetovém obchodě, změny a změny rychlé a aktualizace.
Datum dodání produktů které jsou skladem je 2 pracovní dny pro doručovací adresy ve Slovinsku, pokud PPL nedoručí později na dodací adresu (viz bod 11). U ostatních produktů je dodací adresa ve Slovinsku datem dodání uvedeného vedle produktu v internetovém obchodě. Každý produkt z internetového obchodu je přístupný v srozumitelné lhůtě.
Při zadávání nákupní objednávky může uživatel určit jednu z následujících metod převzetí produktů:
- poštovních zásilek, v takovém případě jsou splatné i poštovní náklady.
4. Způsoby platby
Prodávající umožňuje uživateli zakoupit produkty z internetového obchodu:
- zhotovost (nebo karta) v době vyzvednutí, v tomto případě se použije online cena (viz bod 5) ;
- PayPal nebo kreditní kartou.
- platba debetní kartou
Platba Paypal, platební nebo kreditní kartou a platbou hotově je možná pouze v případě, že informace v uživatelském profilu plátce jsou stejné jako informace v uživatelském profilu pro držitele platby nebo kreditní/debetní karty.
Platební transakce není vytvořena, dokud není vaše objednávka odeslána.
5. Ceny
Online cena se vztahuje na všechny registrované uživatele internetového obchodu. Přirážky jsou možné na online ceně podle zvoleného způsobu platby (viz bod 4).
Všechny ceny v www.naturesfinest.cz jsou uvedenyv českých korunácha zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Všechny ceny v internetovém obchodě jsou ceny produktů a nezahrnují náklady na doručení (viz body 3 a 10). Všechny ceny se vztahují pouze na online objednávku produktů prostřednictvím internetového obchodu.
Všechny ceny jsou platné v době zadání zakázky a nemají předem určenou platnost, takže jsou platné pouze do doby, než se změní jejich respekt. I přes mimořádné úsilí zajistit, aby prodávající poskytl nejaktuálnější a nejpřesnější informace, mohou být informace o ceně nesprávné. V případě uvedeném v předchozí větě a v případě, že se cena produktu změní během zpracování objednávky, tj.
- v takovém případě má uživatel (kupující) možnost zcela nebo zčásti upravit nebo zrušit objednávku nebo objednávku potvrdit za nové ceny, a to vše bez dodatečných nákladů; nebo
- umožnit uživateli (kupujícímu) odstoupit od nákupu a zároveň mu nabídnout řešení, které bude ve vzájemný prospěchu a spokojenosti.
Nejlepší nabídka internetového obchodu je případně aktualizována a často a rychle se mění. Ceny jsou prezentovány jako pravidelné ceny a akční ceny. Akční produkty jasně ukazují, jaká je běžná cena produktu (přeškrtnutá) a jaká je akční cena.
Cena v internetovém obchodě Nutrisslim je stejná jak pro registrované členy, tak pro hosty internetového obchodu. Všechny ceny jsou včetně DPH. Ceny jsou platné v době zadání zakázky a nemají předem určenou platnost.
6. Postup nákupu
6.1. Technické kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy
Během procesu nákupu jsou uživateli (kupujícímu) k dispozici následující technické kroky:
- Přihlášení do internetového obchodu pomocí e-mailové adresy nebo uživatelského hesla, pokud uživatel (zákazník) již dříve vytvořil uživatelský účet (viz také bod 1);
- Vyhledat konkrétní produkt v nabídce produktů v internetovém obchodě;
- Výběr produktu, který má být zakoupen;
- Přidání vybraného produktu ke zakoupení do nákupního košíku;
- Stanovení množství produktu, který má být zakoupen v nákupním košíku;
- Přehled ceny vybraného produktu ve zvoleném množství, včetně případné účtované daně;
- Výběr způsobu dodání výrobku (viz také body 3 a 10);
- Výběr způsobu platby (viz také bod 4);
- Přehled objednávky s zvoleným způsobem dodání výrobku a případné náklady na dodání;
- Potvrzení a zadání zakázky, a tedy ukončení nákupu (viz také body 6.3 a 6.4).
6.2.Technologické prostředky umožňující identifikaci a opravu chyb před zadáním zakázky
Před zadáním objednávky je uživatel (zákazník) schopen s okamžitým účinkem snadno a jednoduše:
- vidět a kontrolovat, které produkty si vybral a přidal do svého nákupního košíku;
- zobrazit a prozkoumat cenu každého produktu a celkovou cenu celkového zvoleného množství každého produktu;
- Změní zvolené množství každého produktu a vypočítá novou cenu takto upraveného množství;
- Odstraní vybrané produkty, které nechce nakupovat z nákupního košíku a
- odpovídající daň podle daňové sazby platné pro vybraný produkt a jeho ceny (základni daně).
Před potvrzením objednávky může být uživatel (zákazníkovi) s okamžitým účinkem povoleno:
- změna způsobu dodání zvoleného produktu;
- změna volby způsobu platby
- přezkoumat a potvrdit jednotlivé změny.
6.3. Objednávka přijata
Po zadání objednávky obdrží uživatel (kupující) e-mailem oznámení, že objednávka byla přijata. Do 1.hodiny od obdržení tohoto oznámení má uživatel (kupující) možnost objednávku zrušit bez následků. Kromě možnosti zrušení nemůže uživatel (kupující) po zadání objednávky změnit obsah objednávky. Uživateli (kupujícímu) jsou vždy poskytnuty komplexní informace o stavu a obsahu každé objednávky ve svém profilu na webových stránkách.
6.4. Objednávka potvrzena
Pokud uživatel (kupující) objednávku nezruší, objednávka bude dále zpracována. Po obdržení objednávky ji prodávající zkontroluje, ověří dostupnost objednaných produktů a potvrdí nebo odmítne objednávku z nějakého důvodu. Prodávající může také kontaktovat uživatele (zákazníka) telefonicky na nahlášené kontaktní telefonní číslo, aby ověřil informace nebo zajistil přesnost dodávky. Po potvrzení objednávky prodávající informuje uživatele (kupujícího) e-mailem o předpokládaném termínu dodání. Kupní smlouva na nákup objednaných výrobků mezi uživatelem (kupujícím) a prodávajícím je v této fázi neodvolatelně uzavřena (viz bod 7).
6.5. Expedované zboží
Prodávající připraví, odešle a informuje uživatele (zákazníka) e-mailem v dohodnuté lhůtě o objednaných výrobcích. V e-mailu uvedeném v předchozí větě prodávající také informuje uživatele (kupujícího) o zásadách vrácení výrobku a informuje kontaktní osoby o reklamaci nebo zpoždění při doručení.
7. Kupní smlouva
Prodávající vyhotoví fakturu písemně uživateli, který si zakoupí výrobek v internetovém obchodě, s rozepsanými náklady a vysvětlením práva odstoupit od nákupu vrácením zakoupeného produktu, pokud je to nutné a možné. Kupní smlouva ve formě objednávky je elektronicky uložena na serveru prodávajícího a je uživateli (kupujícímu) kdykoliv přístupná v jeho uživatelském profilu. Kupní smlouva je uzavřena ve slovinštině.
Kupní smlouva mezi prodávajícím a uživatelem (kupujícím) je uzavřena v okamžiku, kdy prodávající objednávku potvrdí (viz bod 6.2). Od této chvíle jsou všechny ceny a další nákupní podmínky pevné a vztahují se jak na prodávajícího, tak na uživatele (kupujícího).
8. Právo na odstoupení od smlouvy, vrácení výrobků
V případě smluv uzavřených na dálku má kupující právo do 14 dnů od převzetí zboží informovat prodávajícího, že odstupuje od smlouvy, aniž by musel odůvodnět své rozhodnutí. Kupující je povinen vrátit zboží do 14 dnů od nahlášeného záměru odstoupit od smlouvy.
Jedinými náklady pro kupujícího v souvislosti s odstoupením od smlouvy jsou přímé náklady na dodání a následné vrácení zboží na adresu poskytovatele. Poskytovatel vrátí zákazníkovi cenu produktu, nikoli náklady na dodání.
Dárková karta je považována za platební prostředek, když je dohodnuto odstoupením od smlouvy je vrácena uživateli jako dárková karta, zaplacená částka je vrácena na bankovní účet uživatele.
Informujte nás písemně o tomto způsobu vrácení kontaktním e-mailem [email protected]
Můžete poskytnout oznámení o odstoupení prostřednictvím formuláře pro vrácení peněz nebo jednoznačného prohlášení, které jasně stanoví, že odstupujete od smlouvy. Má se za to, že kupující učinil prohlášení o odstoupení od smlouvy včas, pokud jej zašle ve lhůtě stanovené pro odstoupení od smlouvy. Důkazní břemeno týkající se výkonu práva na odstoupení od smlouvy přísežný může nést kupující.
Formulář pro vrácení naleznete zde (klikněte).
Všechny produkty zakoupené od www.naturesfinest.cz jsou takové povahy, že mohou být vráceny poštou.
Vrácení plateb musí být provedeno neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení. Prodávající vrátí obdržené platby kupujícímu za použití stejných platebních prostředků, které použil zákazník, pokud kupující výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a kupující v důsledku toho nenese žádné náklady.
Přijaté zboží musí být vráceno kupujícím bez újmy a v nezměněném množství, pokud není zboží zničeno, vadné, ztracené nebo snížené bez zavinění kupujícího.
Kupující nesmí zboží používat v přípradě odstoupení od smlouvy, ale pouze z důvodu povahy internetového obchodu (smlouvy na dálku) má možnost nákup přehodnotit.
Nedohodnou-li se strany jinak, nemá spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy:
– dodání zapečetěného zboží, které není vhodné k vrácení z důvodu ochrany zdravotních nebo hygienických důvodů, pokud spotřebitel otevřel pečeť po dodání;
– zboží, jehož cena závisí na výkyvech na trzích, na nichž není podnik dotčen a které mohou nastat ve lhůtě odejmutí;
9. Reálné nebo diskutabilní chyby
Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu v souladu se smlouvou a je odpovědný za skutečné chyby svého plnění.
Kupující je povinen informovat prodávajícího a poskytnout podrobný popis [email protected] nebo 01 5653040.
I z adresy naturálií může kupující inzerovat chybu u prodávajícího do 2 měsíců od zjištění dané závady, nebo do 2 let od převzetí zboží kupujícím.
Prodávající zajistí, aby všechny produkty z titulu stížnosti byly nahrazeny nebo vráceny bankovní účet uživatele . Při výkonu práv podle tohoto titulu musí kupující popsat chybu přesněji prodávajícímu v oznámení o chybě a umožnit prodávajícímu, aby výrobek přezkoumal. Není-li chyba zpochybněna, musí obchodník vyhovět žádosti spotřebitele co nejdříve, nejpozději však do 8 dnů. Pokud však dojde ke sporu o chybu, musí prodávající poskytnout zákazníkovi písemnou odpověď do 8 dnů. Prodávající si však vyhrazuje právo odmítnout reklamaci v případě:
- vrácené zboží kupujícím je poškozeno,
- vrácené zboží nemá bezpečnostní uzávěr nebo není v původním obalu,
- pokud prodávající zjistí, že výrobek je poškozen nebo nepoužitelný v důsledku nesprávného chování zákazníka.
Spotřebitel může požádat podle svého výběru : Opravit chybu, vrátit zaplacenou částku v poměru k vadě, výměnu zboží nebo vrácení zaplacené částky.
– pokud věc nemá vlastnosti nezbytné pro její běžné použití nebo pro uvádění na trh;
–pokud nemovitost nemá vlastnosti nezbytné pro konečné použití, pro které jej kupující nakupuje, ale o nichž je prodávající známo nebo by měl být znám;
– nemá-li věc vlastnosti a přednosti, které byly výslovně nebo umlčeny nebo předepsány;
– pokud prodávající dodal věc, která neodpovídá modelu nebo pokud vzorek nebo model nebyl ukázán pouze z důvodu oznámení.
10. Záruka
Výrobky mají záruku, pokud je uvedeno na faktuře nebo na záručním listu. Záruka je platná v souladu s pokyny a podmínkami uvedenými v záručním listu a po předložení faktury. Záruční doba je uvedena na záručním listu nebo na faktuře. Informace o záruce jsou také uvedeny při prezentaci produktu v internetovém obchodě. Pokud v internetovém obchodě nejsou žádné informace o záruce, nemá produkt záruku.
Uživatel (kupující) může požadovat záruku od prodávajícího nebo přímo u výrobce výrobku nebo jeho autorizovaného servisního střediska. Záruku může vymáhat kupující se zárukou a dokladem. Výrobce nebo jeho autorizovaný poskytovatel servisu je povinen provést záruční opravu do 45 dnů od data obdržení výrobku k opravě, jinak jej vyměnit za jiný rovnocenný výrobek v perfektním stavu.
11. Dodávka
Prodávající dodá objednané produkty uživateli (kupujícímu) v dohodnuté lhůtě. Smluvním partnerem prodávajícího pro dodání je PPL. Prodávající si vyhrazuje právo zvolit si jinou doručovací službu, pokud mu to umožní plnit objednávku efektivněji.
12. Bezpečnost
Prodávající a správce použijí vhodné technologické a organizační prostředky k ochraně přenosu a uchovávání osobních údajů a plateb. Pro tyto účely se použije 128bitové osvědčení SSL vydané oprávněnou organizací.
Cardinity je zodpovědná za bezpečné autorizace a transakce kreditní kartou. Autorizace kreditních karet se provádí v reálném čase okamžitou kontrolou údajů u bank. Informace o kartě nejsou uloženy na serveru prodejce.
Bezpečnost je také odpovědností samotného uživatele tím, že zajišťuje bezpečnost jeho uživatelského jména a hesla a příslušného softwaru a antivirové ochrany jeho počítače.
13. Právo na informace
Máte právo zneplatnit informace o vašich osobních údajích, které máme k dispozici, a právo tyto údaje vymazat. Máte-li dotazy týkající se mazání, zpracování nebo používání vašich údajů, kontaktujte nás prosím: [email protected] nebo nám pošlete žádost poštou.
Oznámení o stavu objednávky: Vyhrazujeme si právo vás informovat textovou zprávou, když je vaše objednávka odeslána a pokud položky nebyly vyzvednuty po dobu 3 až 5 dnů. Pokud položky nebyly vyzvednuty déle než 5 dní, vyhrazujeme si právo zavolat na přeposlané telefonní číslo jako připomenutí vyzvednutí zboží.
Oznámení: Po přihlášení k oznámení bude vaše jméno, telefonní číslo a e-mailová adresa s vaším svolením použity k reklamním účelům, dokud oznámení nezkontrolujete. K odběru oznámení byste se měli přihlásit pouze v případě, že je při objednávce zaškrtnuto zvláštní políčko.
Pokud zadáte e-mailovou adresu na Facebooku nebo ve formuláři na první stránce www.naturesfinest.cz, jehož prostřednictvím získáte slevové kupóny na objednávce, uložíme vaši e-mailovou adresu pro účely informace o zvláštních výhodách a propagačních akcích on-line www.naturesfinest.cz. Z odběru databáze příjemců oznámení se můžete kdykoli odhlásit [email protected] nebo kliknutím na odkaz „Odhlásit se“ v dolní části propagačních e-mailových zpráv.
Chcete-li se odhlásit z příležitostných propagačních SMS zpráv na přijatou SMS zprávu, můžete se kdykoli odhlásit z odběru textu NUTRISSLIM STOP na 031480333 a my odstraníme vaše telefonní číslo z databáze příjemců zpráv.
Reklamní e-maily a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující součásti:
– budou jasně a jednoznačně označeny jako reklamy,
– odesílatel bude jasně viditelný,
-jako takové budou označeny různé kampaně, propagační akce a další marketingové techniky a budou jasně definovány podmínky pro jejich účast,
-způsob, jakým jste neodešli, bude jasně prezentován z přijímání reklam,
-poskytovatel bude výslovně respektovat přání uživatele nedojít reklamy.
14. Péče o děti
Prodávající v internetovém obchodě nepřijímá objednávky od někoho, koho zná nebo má podezření, že je dítě bez výslovného souhlasu rodičů nebo opatrovníků. Provozovatel a prodávající nenabízejí volný přístup k produktům nebo službám, které jsou škodlivé pro děti v internetovém obchodě.
Správce a prodávající nebudou přijímat žádné osobní údaje týkající se dětí bez výslovného souhlasu rodičů nebo opatrovníků, ani nebudou vydávat informace přijaté od dětí třetím osobám jiným než rodičům nebo opatrovníkům.
Jakákoli komunikace zaměřená na děti bude přiměřená jejich věku a nebude využívat důvěry dětí, nedostatku zkušeností nebo smyslu pro loajalitu.
15. Zásady ochrany osobních údajů
Součástí těchto Obchodních podmínek jsou také Zásady ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici ZDE (klikněte)
16. Uživatelské recenze a recenze produktů
Recenze, komentáře a recenze produktů poskytované uživateli nebo návštěvníky jsou součástí funkčnosti internetového obchodu a jsou určeny pro komunitu uživatelů.
Prodávající a správce nejsou zodpovědní za obsah recenzí, komentářů a recenzí produktů poskytovaných uživateli nebo návštěvníky. Provozovatel názorů, komentářů a recenzí před zveřejněním recenze má právo odmítnout ty, které obsahují zjevné nepravdy, jsou zavádějící, urážlivé, obscénní nebo podle názoru správce nenabízejí žádné výhody ostatním uživatelům nebo návštěvníkům internetového obchodu. Prodávající a správce nenesou odpovědnost za informace ve stanoviscích, připomínkách a odhadech a bude mu odepřena jakákoli odpovědnost vyplývající z těchto informací.
Odesláním stanoviska, komentáře nebo recenze uživatel nebo návštěvník výslovně souhlasí s podmínkami použití a správce umožňuje zveřejnění části nebo celého textu ve všech elektronických a jiných médiích. Správce má právo používat obsah stanoviska, připomínek nebo hodnocení na dobu neurčitou a za jakýmkoli účelem v obchodním zájmu vedoucího, včetně zveřejnění v reklamách nebo jiných marketingových sděleních. Autor stanoviska, komentáře nebo recenze současně prohlašuje a zajišťuje, že je vlastníkem hmotných a morálních autorských práv k písemným názorům, připomínkám nebo recenzím a že tato práva bezplatně, indis180 a na dobu neurčitou převádí na správce.
17. Odpovědnost
Správce vynahradí veškeré úsilí, aby zajistil aktuální správnost údajů zveřejněných v jeho internetovém obchodě a vlastnosti výrobků, dodací lhůta nebo cena se mohou změnit tak rychle, že správce neopraví údaje zveřejněné v internetovém obchodě včas. V takovém případě Provozovatel nebo prodávající informuje uživatele (kupujícího) o změnách a umožní mu odstoupit od objednávky nebo změnit objednávku (viz bod 5).
Od okamžiku dodání zásilky s objednanými produkty, prodávající neodpovídá za případy, kdy dojde k fyzickému poškození, zničení nebo ztrátě zásilky, nebo pokud obsah zásilky chybí, nebo pokud zásilka vykazuje známky otevření. V těchto případech musí uživatel (zákazník) zahájit proces reklamace u doručovací služby PPL. V případě poškození zásilky tak učiní tak, že zásilku přivede na nejbližší kontaktní místo PPL ve stejném stavu, v jakém byla přijata, aniž by cokoli přidala nebo odstranila, a vyhrazuje záznam o stížnosti. Prodávající spolu s doručovací službou PPL zajistí, aby reklamace byla vyřešená co nejdříve.
18. Stížnosti, spory a uplatňování práva
Prodávající dodržuje platné předpisy na ochranu spotřebitele. Prodávající má k dispozici účinný systém vyřizování reklamací a má konkrétní osobu, se kterou se uživatel (kupující) může v případě problémů připojit telefonicky nebo e-mailem. V případě problémů může uživatel (zákazník) kontaktovat tel. 01 5653040 a požádat o pomoc. Uživatel (kupující) může podat reklamaci na e-mailovou adresu [email protected]. Postup pro vyřizování stížnosti je důvěrný.
Do pěti pracovních dnů prodávající potvrdí, že obdržel reklamaci a oznámí uživateli (zákazníkovi), jak dlouho s ní bude nakládat, a informuje ho o průběhu procesu. Prodávající se bude snažit vyřešit veškeré spory smírem. Není-li smírné řešení sporu dosaženo, má soud v Lublani výlučnou místní příslušnost k řešení všech sporů mezi prodávajícím a uživatelem (kupujícím). Prodávající a uživatel (kupující), jako účastníci elektronického obchodu, vzájemně uznávají platnost elektronických komunikací u soudu. Prodávající se bude snažit vyřešit případné spory vzájemnou dohodou.
Dne 14. 11. 2015 vstoupil v platnost mimosoudní zákon o mimosoudních řešení spotřebitelských sporů (Úřední věstník Republiky Slovinsko, č. 81/2015; dále jen ZIsRPS). SIsRPS upravuje mimosoudní řešení vnitrostátních a přeshraničních sporů mezi společnostmi a spotřebiteli prostřednictvím zásahu poskytovatele mimosoudního poskytovatele spotřebitelských sporů (dále jen „poskytovatel IRPS“).
Podle právních norem poskytovatel neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který by spotřebitel mohl zahájit podle zákona o mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Společnost Nutrisslim d.o.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který by soukromý uživatel mohl zahájit podle mimosoudního zákona o řešení spotřebitelských sporů.
Poskytovatel provozuje on-line obchod na území Republiky Slovinsko a na svých internetových stránkách zveřejňuje elektronický odkaz na on-line platformu pro řešení spotřebitelských sporů (SRPS).
Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny spory mezi prodávajícím a uživatelem (kupujícím) podléhají slovinskému hmotnému a procesnímu právu a podléhají němu, aniž by byla uplatněna pravidla mezinárodního práva soukromého, která by naznačovala použití jakéhokoli jiného práva.
Ustanovení Kodexu elektronického obchodu, zákona o ochraně osobních údajů a zákona o ochraně osobních údajů se obdobně vztahují na všechny vztahy a práva a povinnosti, které se neřídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
19. Prohlášení o odpovědnosti
Informace o přípravku a další rady na těchto webových stránkách nenahrazují vhodnou lékařskou pomoc v případě zdravotních problémů a nejsou lékařsky uznány pro prevenci nemocí. Produkty a nároky na jednotlivé produkty prostřednictvím této webové stránky nebyly hodnoceny státními institucemi a nejsou určeny k diagnostice, léčbě nebo prevenci onemocnění. Informace jsou pouze pro informační účely a nejsou určeny k vyrovnání doporučení vašeho lékaře nebo jiného zdravotnického pracovníka. Pokud užíváte nějaké léky nebo jiné doplňky stravy, a pokud máte podezření na nějaké zdravotní problémy, poraďte se se svým lékařem nebo lékárníkem předem před použitím našich produktů. Před použitím se poraďte se svým lékařem nebo lékárníkem o jeho použití, riziku a nežádoucích účincích. Těhotným a kojícím matkám se doporučuje, aby ji nepoužívaly, stejně jako děti a osoby se zdravotními problémy. Před použitím se poraďte se svým lékařem nebo lékárníkem.
20. Vystavení dokladu
Prodávající je povinen vystavit fakturu za dodání zboží nebo služby a předat ji kupujícímu. Kupující musí fakturu převzít a ponechat si ji ihned po opuštění obchodního prostoru.
21. Změny všeobecných obchodních podmínek
V případě změn pravidel, kterými se řídí podnikání v internetových obchodech, ochraně osobních údajů a dalších oblastech souvisejících s podnikáním internetového obchodu Správce a v případě změn ve vlastních obchodních zásadách, může správce tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit a/nebo doplnit, které bude uživatele vhodným způsobem informovat, a to zejména prostřednictvím www.naturesfinest.cz webových stránek. Veškeré změny a/nebo dodatky k Všeobecným podmínkám vstupují v platnost a platí po uplynutí osmidenní lhůty od zveřejnění změn a/nebo změn. Výjimečně, pokud je změna a/nebo změna Všeobecných obchodních podmínek nezbytná pro dosažení souladu s předpisy, mohou tyto změny a/nebo dodatky nabyly účinnosti a mohou být použity v kratším časovém období.
Uživatel, který nesouhlasí se změnami a/nebo dodatky k těmto podmínkám, musí do osmi dnů od zveřejnění oznámení o změně a/nebo změně Všeobecných obchodních podmínek svou registraci odvolat, jinak po uplynutí této lhůty nebudou zváženy opačné důkazy a opačné důkazy nejsou přípustné, aby uživatel změnu a/nebo doplněk přijal. Zrušení registrace provádí uživatel písemným prohlášením na e-mail: [email protected] zrušení.
Všeobecné obchodní podmínky byly přijaty ředitelem Provozovatele a prodávajícího v Lublani dne 27.8.2010
Přejeme Vám spoustu příjemných a cenově dostupných nákupů v našem internetovém obchodě!
Produkty v košíku
Speciální nabídka pouze tady!
Přidejte k objednávce a ušetřete!
Babe’s Magnézium
Lahodný nápoj s citrátem hořečnatým pro optimální absorpci
Bye Bye Cellulite
Účinný peeling pro krásné nohy bez celulitidy