UMOŽŇUJEME 14 DNÍ VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Uživatel (kupující) má právo informovat prodávajícího na e-mailovou adresu: [email protected] do 14 dnů ode dne obdržení objednaných výrobků, že odstupuje od kupní smlouvy, bez udání důvodu takového rozhodnutí.
VRÁCENÍ KOUPENÝCH PRODUKTŮ
Poskytnout můžete oznámení o odstoupení prostřednictvím formuláře pro vrácení peněz nebo jednoznačného prohlášení, které jasně stanoví, že odstupujete od smlouvy.
Formulář pro vrácení najdete ZDE (klikněte).
Zakoupené produkty musí být prodávajícímu vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy. Zakoupené výrobky musí být vráceny prodávajícímu nepoškozené, v originálním obalu a v nezměněném množství, pokud nejsou produkty zničeny, vadné, ztracené nebo obsah chybí , aniž by byl uživatel (kupující) poškozen. Pokud je poštovní balíček,ve kterém uživatel (kupující) obdržel objednané výrobky, fyzicky poškozen, pokud obsah chybí nebo pokud vykazuje známky otevření, musí uživatel (kupující) zahájit reklamační proces u Pošta Slovenije, PPL, DPD nebo GLS.
KAM SE VRÁCÍ PRODUKTY
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovenija.
Při vrácení zboží je nutné přiložit vyplněný formulář pro vrácení produktů, který naleznete ZDE (klikněte).
Jedinými náklady pro kupujícího v souvislosti s odstoupením od smlouvy jsou přímé náklady na dodání a následné vrácení zboží na adresu poskytovatele. Poskytovatel vrátí zákazníkovi cenu produktu, nikoli náklady na dodání.
V případě ukončení smlouvy, kde byla provedena sleva (např. doprava zdarma), jsou tyto prostředky brány v úvahu jako sleva a nejsou vráceny uživateli.
U vrácených produktů prodávající vrátí zaplacenou částku nebo použitou dárkovou poukázku uživateli (kupujícímu) co nejdříve a ne dále než 14 dnů po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy a žádné propagační kódy a další slevy nebudou vráceny uživateli (kupujícímu). Vrácení zaplacené částky provádí prodávající kupujícímu formou převodu na bankovní účet. Prodajalec vrátí použitou dárkovou poukázku jako dobropis.
V BALENÍ BYLO NESPRAVNÉ ZBOŽÍ?
Pokud jste obdrželi nesprávné nebo poškozené produkty, uveďte prosím podrobnosti (včetně fotografií) do 14 dnů od obdržení balíčku. Ověříme, zda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace . Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.
CHYBĚJÍCÍ PRODUKTY V BALENÍ?
Jsme si vědomi toho, že přijetí plné objednávky je pro vás důležité a je to i pro nás! Děláme absolutně vše, co je v vašich silách, abychom vaši objednávku odeslali včas a v dobrém stavu.
Do 14 dnů nás kontaktujte na naši e-mailovou adresu: [email protected], abychom mohli zorganizovat náhradu za chybějící produkty. Nezapomeňte uvést číslo potvrzení objednávky do daného řádku, abychom mohli snadno najít vaši objednávku a okamžitě zpracovat vaši žádost.